Food

Easy leftover lunch

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Vandaag deel ik met jullie een recept voor een makkelijke lunch gemaakt van het diner van de dag er voor/ Today I’ll share my recipe with you for a lunch made out of the diner from the day before.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik maak regelmatig grillgroenten voor het avondeten, ik snijd een zoete paprika, roma tomaatjes, peultjes en champignons. Dit alles doe ik in een brownieblik en besprenkel ik met olijfolie, vervolgens stop ik het 20 a 25 minuten in de oven op 180 graden/ I make some grilled vegetables for diner, I’ll cut some sweet pepper, roma tomatoes, snow peas and mushrooms. Then put it all together in a browniepan and sprinkle some olive oil over the vegetables, then you put it in the oven for 20 a 25 minutes on 180 degrees.

We eten hiervan met 2 personen maar houden altijd wat groenten over, deze stop je in een bakje en dat zet je in de koelkast. De volgende dag pak je het bakje er bij, doe wat olijfolie in een pannetje, doe de groenten er in en giet er vervolgens een geklutst eitje bij en dit bak je. 2 bruine boterhammen en that’s it, Enjoy!/ We ate this meal with 2 persons but we have always some vegetables left, put it in a little tray and let it cool. The next day you will grab that tray out of the refridgerator, put some olive oil in a skillet, trow the vegetables in the skillet and the last thing you’ll do is pour in a whisked egg and bake. 2 brown pieces of bread and that’s it, Enjoy!

Natuurlijk kun je ook andere groenten gebruiken als courgette, aubergine,etc. Laat je mij even weten als jij hiervan ook smakelijk hebt gegeten?/ Offcourse you can use other vegetables like zuchini, egg-fruit,etc. Let me know when you tasted this yummie food will you?

afsluiterklassiek

9 gedachten over “Easy leftover lunch

Plaats een reactie